Index wiecznamiloscsasukeisakury * Nie ma juz slonca i deszczu bez ...gdzie sprawdzić zatarcie skazaniazatarcie skazania gdzie i za ile można kupić płyty betonowe na strop gdzie w Warszawie można kupić strój kąpielowy gdzie w Warszawie można wymienić Stary glukometr gdzie i za ile można sprzedać skrzyp polny gdzie w Warszawie w okolicy zoo można zjeść gdzie ubezpieczyć psa przy wyjeździe za granicę
  • piaskowiec;schody
  • tematy prac magosterskich marketing
  • ceny biletow zditm w 2002 r
  • rewolucja rozancowa
  • stanisB3aw kowalczyk
  •  

    wiecznamiloscsasukeisakury * Nie ma juz slonca i deszczu bez ...

    Temat: Teamspeak #isko

    'domo']powtarzam pytanie, jest jeszcze e-idol na tsie?http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif



    jak najbardziej jest, każdy może spróbować swoich sił, oraz ujawnić swój talent.



    Wystarczy tylko zgłosić chęć http://zyrardow24h.pl/public/style_emoticons/default/smile.gif



    Odnośnie Teamspeaka, Jest to program do prowadzenia rozmów głosowych,

    coś ala popularny chat z tym że tu rozmawiamy a nie klepiemy bezmyślnie w klawiaturę.



    Jeśli chcecie dzwonić zapraszam na http://voip.isko.net.pl, tu po rejestracji i

    otrzymaniu numeru telefonu oraz bonusowego 5zł możemy zadzwonić na numery stacjonarne oraz większość komórek, jedyny wymóg to podanie swoich prawdziwych danych przy rejestracji ,oraz zgłaszanie sugestii czy problemów na maila.



    Pozdrawiam maniaków gadania :devil:

    Źródło: zyrardow24h.pl/index.php?showtopic=1273



    Temat: Jaki jest email do Plusa?
    O boże to gdzie ty szukałeś ... Mi to zajęło jakies 30 sekund... Wyszukiwarka nie boli:D

    Kontakt
    Pomoc 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu:

    w Polsce:


    •z telefonu sieci Plus- numer 2601
    •Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - Automatyczny System Informacji Głosowej - BEZPŁATNIE
    •Połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta (2601) - jednorazowa opłata za połączenie z konsultantem -
    0,78 zł (0,95 zł z VAT)
    •z telefonu komórkowego sieci innej niż Plus - 601102601 (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
    •z dowolnego telefonu stacjonarnego - (0-prefix-601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą operatora)
    za granicą:

    •z telefonu komórkowego - numer (+48 601102601) (numer płatny - zgodnie z taryfą roamingową operatora)
    •z telefonu stacjonarnego - (0048 601102601) (numer płatny - sposób wybierania numeru kierunkowego do Polski zależy od konkretnego kraju).
    BOK

    Webmaster
    Wszelkie zapytania, sugestie i problemy odnoszące się do stron internetowych Plus możesz zgłaszać pod adres e-mail webmastera: webmaster@polkomtel.com.pl

    Źródło: centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=54140


    Temat: darmowe minuty w play
    witam mam telefon w abonamencie 50zł mam do tego bodajze 90 minut do wszystkich sieci i 120 minut na stacjonarne i do play.
    Problem tkwi w tym ze gdy dzwonie do numeru z play lub na stacjonarny to darmowe minuty pobiera mi z tych 90 minut do wszystkich sieci a konto 120 darmowych minut nadal jest nieruszone, w zwiazku z tym co mam zrobic moze jakies zgloszenie w biurze *500? albo musze poprostu aktywowac "cos" proszę o odpowiedz

    Pozdrawiam

    Źródło: mojplay.pl/index.php?showtopic=3173


    Temat: Neo bez stacjonarnego Pytanie

    Jestem w 100% pewien, że częste rozłączenia internetu, to sprawka uszkodzonej linii telefonicznej domu A.

    Czy ta procedura, zlikwiduje problemy ze spadającym sygnałem oraz rosnącym tłumieniem co skutkuje częstymi rozłączeniami internetu ?
    Czy naprawi to nie wiadomo. Nikt nie wie. A może zgłoś im do naprawy? Gdyby to naprawili, problem by pewnie znikł.


    Czy mogę z domu A zadzwonić do 0800102102 i zapytać czy mogą mi "przemienić" internet na opcję bez telefonu stacjonarnego, żebym był nieuzależniony od domu A ?
    Podejrzewam, że tak.

    Źródło: forumpc.pl/index.php?showtopic=116809


    Temat: Szuakm strony serwisowej (lub numeru tel.) firmy Mag
    Mógł by mi ktoś znaleźć stronę serwisową tej firmy??
    Ponieważ kiedyś taka była, a teraz na nią wchodzę i strony nie ma;/
    Wyłączona:/
    Ewentualnie nr. telefonu do tej firmy, lecz nie 0801.... tylko taki zwykły stacjonarny...
    gdyż mam problem...na monitorze w miejscach przycienionych migają mi na czerwono i fioletowo piksele...nie wiem czym to spowodowane, jesli to wina monitora to chciałem im zgłosić, gdyż jest na gwarancji jeszcze;)

    Prosze o pomoc:)
    Dzięki:)
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1506888.html


    Temat: [Neostrada] Spadek jakości łącza
    Właśnie w tym problem, że niejako są monopolistą na tym terenie, nie posiadam telefonu stacjonarnego-tak, że podpięcie się do innego operatora odpada, chętnie bym podłączył się chociaż do radiowego operatora, ale czekam już drugi dzień na odpowiedź od nich, żeby ktoś przyjechał sprawdził i nic...
    W mojej okolicy w Starachowicach jest "czarna dziura" z dostępem do internetu- w zasadzie mamy wybór-TP, albo nic...
    Rozmawiałem z sąsiadem, wielu ludzi na osiedlu Prłowo ma ten problem, bo nie możemy korzystać z internetu w sposób nas satysfakcjonujący...
    Czy mnie można tego zgłosić do jakiegoś urzędu, który zmusiłby Telekompromitacje do "zwiększenia możliwości sieci"?
    Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1670846.html


    Temat: Era robi sobie z nas kpiny.
    " />Witam, jakiś czas temu pisałem w sprawie słabego zasięgu w miejscowości Lipniki gm. Łyse. Era się "zlitowała" i postawiła nadajnik. Póki co jest w fazie testów i ok rozumiem to, jednak od poniedziałku od godziny 23 został ten nadajnik włączony. Jednak nie funkcjonuje, tz. jest zasięg, ale żadnego połączenia wykonać nie można. Problem występuje w całej okolicy, ludzie mają tu firmy, zakłady pracy, telefony w erze i od 2 dni nie mogą z nich korzystać. Nadajnik wygląda tak jak by był tak po prostu sam sobie zostawiony. Telefony do ery nic nie dają, wczoraj dzwoniłem, przyjęli zgłoszenie mówiąc, że już kilka osób to zgłaszało. Dziś znów dzwoniłem, ale dowiedziałem się tylko, że dostali pełno zgłoszeń w tej sprawie i na razie to weryfikują (kpina jakaś). Każdy telefon do nich kosztuje, trzeba dzwonić z telefonu stacjonarnego. Myślę że taka sprawa powinna trafić na główną stronę, pokazać ludziom jak era traktuje swoich klientów i to nie jedną osobę czy tam dwie, a wszystkich klientów naszej miejscowości jak i najbliższej okolicy. Może interwencja MO dała by jakiś rezultat ? Z góry bardzo dziękuje.
    Źródło: forum.moja-ostroleka.pl/viewtopic.php?t=4849


    Temat: Osiedle "M"
    " />MALIN ja wiem ze 0800 ale z telefonu komorkowego zawsze jak dzwonie to słysze "Z TEGO OBSZARU NUMER TEN JEST TERAZ NIEOSIĄGALNY" a telefonu stacjonarnego nieposiadam... WIEC jak sam sie domyslasz niewychodzi mnie to tanio 2 sprawa jak bym mial stacjonarny to mial bym NEO a 3 sprawa to juz nie jest pierwszy dzien TU tez mogę zglaszac problemy a to jest problem wczesniej niebylo az takich strat na bramie zreszta mozna zobaczyc kilka stron wczesniej na tabelach a jak widac robi sie coraz ciekawiej pewnie dojdzie z czasem do tego ze wogule nic nie bedzie dzialalo
    Źródło: forum.tsi.tychy.pl/viewtopic.php?t=616


    Temat: Czekała 20 godzin na konsultanta telekomu
    " />Pewna Brytyjska zadzwoniła do biura obsługi tamtejszego operatora telekomunikacyjnego BT i przez 20 godzin oczekiwała na połączenie z konsultantem. Nie doczekała się.

    51-letnia Hannah King chciała poskarżyć się na niedotrzymanie terminu przez technika, który miał podłączyć jej telefon stacjonarny w nowym mieszkaniu. W tym celu zadzwoniła na linię 0800 brytyjskiego operatora BT (znanego wcześniej jako British Telecom) - pierwszego dnia czekała od 13 do 21, wysłuchując muzyki przeplatanej nagranymi komunikatami z prośbą o cierpliwość.

    Po owych 8 godzinach zrezygnowała, aby następnego dnia spędzić kolejne 8 godzin, słuchając identycznych zapowiedzi automatu. Kiedy trzeciego dnia w ciągu 4 godzin również nie doczekała się zgłoszenia konsultanta, wybuchła płaczem - informuje Times Online.

    Rzecznik operatora przyznała, że przyczyną problemu mógł być nowy system wprowadzony w centrum call-center, który przetrzymał dzwoniących po kilka godzin bez dostępu do konsultantów. Przeprosiła jednocześnie klientów, którzy znaleźli się w podobnej sytuacji.

    Czy pani King może już korzystać z telefonu w nowym mieszkaniu, gazeta niestety nie podaje. Tak czy inaczej w ciągu trzech wspomnianych dni nadzwoniła się i tak wystarczająco dużo ;)


    // Gromed //
    Nie jest to nic ważnego, ale przynajmniej jest trochę zabawne :]

    Źródło: http://di.com.pl/news/17306,1.html
    Źródło: cba.pl/forum/viewtopic.php?t=6262


    Temat: Netia 6Mb - kto ma?
    " />To poczekaj aż coś padnie Teraz mam taki drobny problem z netią u moich rodziców na stacjonarnym bo nie da się do dzwonić na jeden numer (telefon neti na linii TP), każdy inny operator działa bez problemu prócz neti/play (czy raczej netia=play) nawet u sąsiada gdzie jest TP na tej samej centrali działa a tu po wybraniu "nie ma takiego numeru". OK to zgłosiłem usterkę na infolinii w sumie bardziej dla jaj.
    No i jaki efekt? Przepychanka neti z TP każdego dnia! CO dziennie ktoś dzowni albo z neti albo z tp z pytaniem czy działa a oczywiscie zero rezultatów. Po stronie TP wsio działa (wczoraj nawet zjeb... babke) bo i też każdy inny tel działa, a netia śmie twierdzić, że to wina TP i tłumaczyłem jakiemuś pajacowi wczoraj 20 minut na infolinii, że to na logikę jest niemożliwe to oczywiście on nawet tego nie może zgłosić "bo technicy to sprawdzali" a znając życie nikt od nich nie kiwnął palca nawet i od ręki wysłał że to wina TP. Oczywiście tel normalnie działa i na inne numery dzwoni się normalnie.
    Czy parę zł oszczędności jest warte tyle nerwów ? Bo szczerze mówiąc to wielkiej różnicy w cenie jakoś nie widzę. CO by było jakby net mi padł i miałbym czekać tyle
    Szczęście, że tel normalnie działa (prócz tego). Pewnie będą się z miesiąc przepychać zanim ktoś ruszy d..
    Źródło: trzepak.pl/viewtopic.php?t=23066


    Temat: EraGG?
    Era gg nie powinno pobierac ale sa z tym klopoty i pobiera i nadal nie potrafia tego naprawic a to odpowiedz na moje pytanie dlaczego znika mi kasa :P

    Szanowny Panie

    Dziękuję za zgłoszenie z dnia 28.11.2007.

    Na wstępie zaznaczam, że zgodnie z § 27 Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych, uprawnieni do składania reklamacji są Użytkownicy, których karta rejestracyjna została doręczona Operatorowi.

    Biorąc pod uwagę zaistniałą sytuację zdecydowałam się jednorazowo odpowiedzieć na Pana uwagi, ale zwracam się z uprzejmą prośbą o wypełnienie karty rejestracyjnej (prawidłowo wypełniona karta rejestracyjna powinna zawierać pełny numer telefonu i pełny numer karty SIM). Karty rejestracyjne dostępne są w Sklepach, Salonach, Autoryzowanych Punktach Sprzedaży sieci Era. Złożenie karty rejestracyjnej umożliwi Panu zgłoszenie w przyszłości ewentualnych nieprawidłowości.

    Pragnę wyjaśnić, iż ze względu na problem techniczny leżący po stronie Operatora, numer Pana telefonu **** został błędnie obciążony opłatami za połączenia transmisji danych GPRS przy wykorzystaniu aplikacji EraGG Java na łączną kwotę 42.94 zł. Kwota ta została zwrócona na Pana konto w dniu 13.12.2007.

    Chciałabym jednocześnie poinformować, iż wspomniany problem techniczny może nadal występować. Obecnie prowadzone są prace mające na celu usunięcie wszelkich niedogodności związanych z działaniem aplikacji EraGG Java. Jednocześnie informuję, że niestety nie jestem w stanie wskazać przybliżonej daty usunięcia problemu.

    Chcąc dodatkowo zrekompensować sytuację, która naraziła Pana na niedogodności, postanowiłam przedłużyć ważność Pana konta o 14 dni (czyli obecnie do dnia 27.12.2007) oraz przyznać pakiet 10 erajednostek. Erajednostki mogą być wykorzystywane na połączenia krajowe - do sieci stacjonarnych oraz sieci Era i Heyah, oraz SMS-y wysyłane do sieci Era i Heyah. Erajednostki są wykorzystywane w pierwszej kolejności, zgodnie z zasadą: 1 Erajednostka = 1 minuta połączenia = 4 wiadomości SMS.

    Ufam, że przedstawione wyjaśnienia okażą się dla Pana pomocne, a podjęta przeze mnie decyzja pozwoli na pomyślną kontynuację naszej współpracy.

    Z wyrazami szacunku
    Użytkownik dextasy edytował ten post 23 kwiecień 2008 - 18:13
    Źródło: centrumse.pl/forum/index.php?showtopic=18893